Sep 22, 2011

I'm Tagged!!!!


I'm tagged bij Kimmie  from Kimmie_NL!

The rules are that you tell ten random facts about yourself, so you will know a little bit more about the person behind this blog ;) And you tag 5 other bloggers. I don't want to be to personal on a blog so i hope this facts are ok ;)Well, here we go:
  • My name is Marijke, but most of my friends call me Maleikie or Leikie (that explains the name of my blog right ;)
  • I was born in Indonesia and i'm a javanese/chinese mix and went to the Netherlands when i was a few months old. "Marijke" is a regular dutch name, so it happens on the regular base that people are confused when they see a asian girl :P I'm adopted, so that explains the facts above, and i really want to go back to see my roots. But here in the Netherlands i've got my real parents and i'm so grateful they gave me a better life!!♥ you!!
  • I have a 9 year old daughter called "Dewi", because everything is more dutch about me, expect my tan :P i choosed a asian name for my daughter. She's my biggest treasure and pride!! ♥
  • I think i'm a real shopaholic, but hey, wich woman doesn't love to shop!! I just can't go home from the city without a bag with at least one purchase.
  • I love reading books and it depends what my mood is, so i love syfy, chicklits, adventure, thriller, detectives etc etc. 
  • I love blogging as you all know ;)
  • Hello Kitty is my hero, since my childhood! I definately want to go to Japan to visit Sanrio Puroland and ofcourse for Harajukuuuuuuuuuuuuuuuuh!!!! Ofcourse you all know, that i also got an addiction for all things "kawaii"! I found out that my daughter is just like me haha!
  • chaotic is my middle name, i'm always multitasking and sometimes i'm getting tired of myself, but that just who i am. 
  • I love to make people laugh and makin jokes, back in time i've made a little bit to many jokes, because when i was telling a friend of my that i was pregnant, she event doesn't believed me anymore! But my friends know how i am ;) 
  • At last but not at least, i love to craft, draw, diy's, i can do it all day long! Sometimes whem i'm in bed, i can't sleep because i have a idea and then i go downstairs to write it down so i wont forget what i also want to make :P 
Well, that's was enough...i want to tag 5 other persons:

Cynthia of Day dreaming on a cloud 
Maria of Maria's Beauty realm
Melanie of Very melicious
Miss R of kawaii kitsch lifestyle
Rachel of tokyochel

If you don't want to join, it's no problem, if your in, leave a link as a comment ;) i love to read your facts!


Ik ben ge"tagged" door Kimmie van Kimmie_NL!
De regels zijn dat je tien weetjes over jezelf verteld, om de persoon achter deze blog een beetje te leren 
kennen ;) Ik wil niet al te persoonlijk zijn op een blog, dus ik hoop dat deze weetjes ok zijn ;) En je tagged ook 5 andere bloggers, dus hier gaan we dan: 
  • Mijn naam is Marijke, maar de meeste vrienden noemen me Maleikie of Leikie. (Dat verklaard meteen de naam van mijn blog toch ;)
  • Ik ben geboren in Indonesië en een mengelmoesje (half javaans/chinees) en ben naar Nederland gekomen toen ik een paar maanden oud was. "Marijke" is zoals jullie weten een veel voorkomende naam hier in NL, maar het komt toch regelmatig voor dat ze verrast zijn als er een aziatisch meisje/vrouw voor hun neus staat :P Ik ben geadopteerd, dus dat verklaard dan ook weer bovenstaande weetjes en op een dag ga ik terug om mijn roots te zien. Maar hier in Nederland heb ik mijn echte ouders en ik ben ze dan ook echt dankbaar dat ik ze mij een beter leven hebben gegeven!! ♥ you!!
  • ik heb een dochter genaamd "Dewi", omdat alles aan mij meer nederlands is, behalve mijn kleurtje :P heb ik voor een indische naam gekozen. Zij is mijn grootste schat en trots!!♥
  • Ik ben denk ik wel echt shopverslaafd, maar ja welke vrouw niet!! ik dan ook meestal niet thuiskomen van de stad zónder een aankopen.
  • Ik hou van boeken lezen, afhankelijk van mijn bui , dus ik hou van syfy, chicklits, avontuur, thriller, detectives etc etc.
  • Ik ben gek op bloggen zoals jullie weten ;)
  • Hello Kitty is mijn held, sinds mijn jeugd!  En ik ga ooit echt nog naar Japan voor Sanrio Puroland  en uiteraard Harajukuuuuuuuuuuuuuuuuh!!!Zoals jullie al weten vind ik alles wat "kawaii" is leuk! ik ben er ook al achter dat mijn dochter wat dat betreft net als ik is.
  • Ik ben super chaotisch en altijd met tien dingen tegelijk bezig, dat ik soms moe word van mezelf, maar  dat is hoe ik ben!
  • Ik vind het leuk om mensen te laten lachten en grapjes te maken, vroeger maakte ik misschien iets teveel grapjes, want toen ik een vriendin vertelde dat ik zwanger was geloofde ze me nieteens meer! Maar gelukkig weten mijn vrienden hoe ik ben ;)
  • At last but not at least ben ik gek op knutselen, tekenen, diy's, wat ik de hele dag door kan doen! soms lig ik in bed en kan ik niet slapen, dan krijg ik weer een idee wat ik wil gaan maken/doen en dan ga ik naar beneden om het op te schrijven, zodat ik het de volgende dag niet vergeet. :P
Nou dat was wel genoeg, ik wil ook 5 anderen taggen namelijk:

Cynthia van Day dreaming on a cloud 
Maria van Maria's Beauty realm
Melanie van Very melicious
Miss R van kawaii kitsch lifestyle
Rachel van tokyochel

Als je niet mee wilt doen, is dat uiteraard geen probleem, wil je wél meedoen, laat de link dan hier achter in een bericht, ik zou het leuk vinden om je weetjes te lezen!


2 comments:

Kimmie_NL said...

Dag lieverd!dank je wel voor je leuke weetjes.. Wat hebben we toch veel gemeen!!! allebei geadopteerd... leuk hoor, en je hebt het zelfde gevoel bij je ouders als ik, Zij zijn mijn echte ouders, veel mensen zeggen, je stief ouders of pleeg ouders, maar dan roep ik, Neeee dit zijn mijn ouders...
Ik ben weer wat extra's over je te weten gekomen.. en ik ga Zaterdag ff de stad voor je in... en dan hoop ik eind volgende week het pakketje naar je op te sture.. hoewel.. misschien kom ik hem wel brengen.. lol
Fijne dag vandaag!
Liefs,
Kimmie

P.s. Ik heet eigenlijk ook geen kimmie hoor, dus dat mensen raar op kijken als ze jou zien, begrijp ik ook;-))

CynthiaNadine said...

Hoi!

Ik zag nu pas dat je mij getagd hebt in je blog. Ben een tijdje niet zo aktief geweest op het internet namelijk. Maar ik zal het zo snel mogelijk posten ;) Groetjes, Cynthia