Sep 14, 2012

Kawaii dutch stores - de Keukenmeiden









Every sucker for kawaii stuff will find it via internet, buying it from Ebay, Etsy, Sanrio or other cute online stores. I do the same >_< 
But don't forget the Netherlands...We also have online stores & shops with a overdose of cute stuff, but i'm for sure there are enough shops i don't know, but maybe you do? 
So "spread the word" right ;) 

I would like to share my favorite shops and places where i get my stuff, and this time it will be "de Keukenmeiden" (the kitchen girls) I love the shop!! 
The only things you will say as soon you enter the shop will be: ...oooooh, aaaaaah, oooh i love it, ho cute!! 
you will find a overdose of kitsch, kawaii, colourful, products for the kitchen, housewares, bags, office supplies, storage, kids, and many more! You know what, just check the pictures and find out for yourself  ;)  

Kawaii heart

Elke sucker voor kawaii spullen, zal het weten te vinden via Ebay, Etsy, Sanrio of andere schattige online shops. Uiteraard ik ook >_<
Maar laten we Nederland niet vergeten...
Ook wij hebben online shops & winkels waar je een overdosis aan schattige spullen kan scoren, alleen weet ik zeker dat er nog genoeg zijn, waarvan ik het bestaan niet afweet en jij misschien wel?
Dus ik zou zeggen "spread the word" of niet ;)
Daarom wil ik mijn favoriete winkels met jullie delen, waar ik mijn spullen vandaan haal en deze keer is het "de keukenmeiden"  Ik ben gek van het winkeltje!
Het enige wat je zal zeggen als je binnenkomt is: ooooh, aaaah, ooooh die wil ik hebben, zo schattig!!
Ze hebben een overdosis aan kitsch, kawaii, kleurrijke producten voor in de keuken, voor in huis, tassen, kantoorartikelen, voorraaddozen, kids en teveel om op te noemen. 
Weet je wat, bekijk gewoon de foto's dan snap je wat ik bedoel ;)








Love it or not? 
Ofcourse i bought some things too n_n 
Check it out... 

Kawaii heart

Leuk of niet? 
Natuurlijk kon ik het weer niet laten wat dingen mee te nemen n_n
 Cute erasers for one of diy projects / schattige gummetjes voor een van mijn diy projecten

 a cute storage box....../ een schattig voorraaddoosje.......

with 3 smaller ones included! / met nog 3 kleinere erbij!

And a uberkawaii cupcake tissue holder / en een überschattige cupcake tissue houder!

So if you ever visit the Netherlands, don't forget to visit "de keukenmeiden"
located at Weesp, near Amsterdam, just a few stops from Adam central.


Je kan "de keukenmeiden" vinden in Weesp, vanaf Amsterdam centraal maar een paar haltes met de trein, vanaf Lelystad, Almere of het Gooi zit je er ook zo!
veel plezier en niet teveel kopen ;)

www.dekeukenmeiden.nl 

Weet jij nog leuke winkels of online shops? Laat het me weten via een mailtje 

chunkylicious@hotmail.nl

No comments: