Aug 31, 2011

Winner of the Crafty giveaway!!!!



It's time to announce the winner!!!!!!
Het is tijd om de winnaar aan te kondigen!!!!!!




First of all, i want to thank you all  for the sweet comments and the effort for joining my giveaway!
That's why i love to get comments on my posts, then i know that spending my time in crafting and blogging
is being appreciated by you, my "cuties" ;)
anyway, for those who didn't win.....
I'm busy with another giveaway ;) So  don't worry, plenty of chanses to win!
Tips/ideas what you would love to win? Leave a comment!!


Eerst wil ik jullie bedanken voor de lieve berichtjes en moeite die jullie hebben gestoken in het meedoen van mijn giveaway! Daarom vind ik het te gek om reacties op mijn posts te krijgen, dan weet ik weer dat de tijd die ik in knutselen en bloggen de moeite waard is en wordt gewaardeerd door jullie, mijn "dotjes" ;)
In ieder geval, voor degene die niet hebben gewonnen.....
Ik ben al bezig met het verzinnen van een nieuwe giveaway;) Dus geen zorgen, genoeg kansen om te winnen!
Tips/ideeen wat je zou willen winnen? Laat een berichtje achter!!

Ok, enough talking now :P ......
Ok, genoeg gekletst :P .....


DRUMROLLLLLLLLLLLLLLLLLL........................


CONGRATULATIONS ROMY!!!!

Send me a email with your adress to chunkylicious@hotmail.nl ,
and you will receive your package asap! Enjoy it!

XoXo Maleikie

4 comments:

Sophie (www.myveryownlookbook.com) said...

jammer! maar gefeliciteerd romy!

Sandra said...

yay congratulations to Romy XD
and I guess if you ever decide to have another giveaway just more of your creations would be awesome for prizes

Romy said...

Oeww wauw eccht zoo gaaf dat ik heb gewonnen! Heel erg bedankt!

Liefs, Romy

Maleikie said...

@ Romy, graag gedaan! Bedank mijn dochter maar, zij heeft je eruit getrokken ;)

@ My very own lookbook, meer giveaway's volgen ;)

@ Sandra, tnx for the tip next giveaway i will make a custom package!